Thursday 28 September 2017

Gör Någon Trade Forex For A Levande


3 saker som jag önskar att jag visste när jag började trading Forex Trading Forex är inte en genväg till omedelbar rikedom. Överdriven hävstång kan göra vinnande strategier till förlorare. Retail sentiment kan fungera som ett kraftfullt handelsfilter. Alla kommer till Forex marknaden för en anledning, som sträcker sig mellan enbart för underhållning att bli en professionell näringsidkare. Jag började att sträva efter att vara en full-time, självförsörjande Forex-handlare. Jag hade lärt mig den perfekta strategin. Jag spenderade månader på att testa det och backtests visade hur jag kunde göra 25 000-35 000 per år av ett 10 000 konto. Min plan var att låta mitt konto förena tills jag var så bra, jag skulle inte behöva jobba igen i mitt liv. Jag var dedikerad och jag förpliktade mig till planen 100. Sparar dig detaljerna, min plan misslyckades. Det visar sig att handel 300k mycket på ett 10.000 konto är inte särskilt förlåtande. Jag förlorade 20 av mitt konto om 3 veckor. Jag visste inte vad som slog mig. Någonting var fel. Lyckligtvis slutade jag att handla på den tiden och var lyckosam att landa ett jobb hos en Forex-mäklare, FXCM. Jag tillbringade de närmaste åren jobbar med handlare runt om i världen och fortsatte att lära mig om Forex-marknaden. Det spelade en stor roll i min utveckling att vara den näringsidkare jag är idag. 3 års lönsam handel senare, det var ett nöje att gå med i teamet på DailyFX och hjälpa människor att bli framgångsrika eller mer framgångsrika näringsidkare. Poängen med att jag berättar för denna berättelse är att jag tror att många handlare kan relatera till att börja på denna marknad, inte se de resultat som de förväntade sig och inte förstod varför. Det här är de 3 sakerna jag önskar visste när jag började handla Forex. 1 ndash Forex är inte en bli rik snabb möjlighet Till skillnad från vad yoursquove läser på många webbplatser över hela webben, kommer Forex trading inte att ta ditt 10.000 konto och göra det till 1 miljon. Mängden vi kan tjäna bestäms mer av hur mycket pengar vi riskerar i stället för hur bra vår strategi är. Det gamla ordspråket ldquoIt tar pengar för att göra moneyrdquo är en exakt, inklusive Forex trading. Men det betyder inte att det inte är en värdig strävan trots allt, det finns många framgångsrika Forex-handlare där ute som handlar om att leva. Skillnaden är att de långsamt har utvecklats över tid och ökat sitt konto till en nivå som kan skapa en hållbar inkomst. Jag hör om handlare hela tiden att rikta 50, 60 eller 100 vinst per år, eller till och med per månad, men den risk de tar på kommer att vara ganska lik den vinst de riktar mot. Med andra ord, för att försöka göra 60 vinst på ett år, är det inte orimligt att se en förlust på cirka 60 av ditt konto under ett visst år. Men Rob, jag handlar med en kant, så jag riskerar inte så mycket som jag potentiellt kan tjäna du kan säga. Det är ett sant uttalande om du har en strategi med en handelskant. Din förväntade avkastning ska vara positiv. men utan hävstång kommer det att bli en relativt liten mängd. Och i tider av otur kan vi fortfarande ha förlorade strimmor. När vi kastar hävstångseffekt i mixen, det är hur handlare försöker rikta sig till de stora vinsterna. Vilket i sin tur är hur handlare kan producera för stora förluster. Hävstångseffekt är fördelaktig, men inte när det kan göra en vinnande strategi till en förlorare. 2 Hävstång kan orsaka en vinnande strategi för att förlora pengar Det här är en lektion som jag önskar att jag hade lärt mig tidigare. Överdriven hävstång kan förstöra en annars lönsam strategi. Låt oss säga att jag hade ett mynt som när huvuden slogs, skulle du tjäna 2, men när svans träffades skulle du förlora 1. Vill du vända det myntet mitt gissning är absolut att du skulle vända det myntet. Youd vill vända det om och om igen. När du har 5050 chans mellan att göra 2 eller att förlora 1, är det en bra möjlighet att du accepterar. Nu kan vi säga att jag har samma mynt, men den här gången om huvuden träffas, skulle du tredubblera din nettovärde, men när svans träffades skulle du förlora varje innehav du äger. Skulle du vända det myntet mitt gissning är det du inte skulle för att en dålig flip av myntet skulle förstöra ditt liv. Även om du har exakt samma procentuella fördel i det här exemplet som exemplet ovan, skulle ingen i sitt rätta sinne vända detta mynt. Det andra exemplet är hur många Forex-handlare ser sitt handelskonto. De går all-in på en eller två affärer och slutar förlora hela kontot. Även om deras affärer hade en kant som vårt myntflipande exempel, tar det bara en eller två olyckliga affärer att torka ut dem helt. Så här kan hävstångseffekt göra att en vinnande strategi förlorar pengar. Så hur kan vi fixa detta? En bra start är att använda inte mer än 10x effektiv hävstångseffekt. 3 Användning av sentiment som en guide kan luta oddsen i din favör Den tredje lektionen som Ive lärt sig bör inte komma som någon överraskning för dem som följer mina artiklar. med hjälp av det spekulativa sentimentindexet (SSI). Ive har skrivit många artiklar om detta ämne. Det är det bästa verktyget Ive någonsin använt och är fortfarande en del av nästan varje handelsstrategi jag använder idag. SSI är ett gratis verktyg som kan hittas här som berättar hur många handlare är långa jämfört med hur många handlare som är korta varje större valutapar. Det var tänkt att användas som ett kontrarindex där vi vill göra motsatsen till vad alla andra gör. Använda det som riktningsfilter för mina affärer har gjort min handels karriär helt om. Lär av mina misstag Om jag kunde berätta för mitt yngre själv 3 saker innan jag började handla Forex skulle det vara den lista jag skulle ge. Jag hoppas att de hjälper din handel så mycket som det hjälpte min. --- Skriven av Rob Pasche DailyFX ger förex nyheter och teknisk analys om de trender som påverkar de globala valutamarknaden. Ja. Konsekvent strategi är en nyckel för att lyckas i Forex. Strategin måste överväga grundläggande och tekniska element. Strategin måste överväga din bias i tidsramen, säg: Jag är länge på amerikanska dollar tills FED fortsätter med åtstramningspolitiken eller är kortfattad på EURO tills ECB fortsätter med QE-programmet. Strategin måste överväga tekniska mönster och definiera hur du går in i marknaden, säger: Jag köper bara motstånd på bearish marknader eller säljer support på hausse marknader. Strategin måste definiera din risk tolerans, säger: Jag engagerar mig bara på marknaden om jag mitt stopp är hälften av min potentiella vinnares storlek. Startgyen måste anta till ny information, säger: Jag är inte längre hausse på US-dollar som FED sänkte räntesatser etc. Strategin måste vara enkel och konsekvent. Försök att börja små och förbättra din strategi. Undvik över att komplicera det. Välj ett mönster och handla bara det tills du ser det med dina ögon stängda. 537 Visningar mitten Inte för ReproductionTrading ses ofta som en hög barriär-till-ingångsfält, men detta är helt enkelt inte fallet på today039s marknad. Nu kan alla med ambition och tålamod handla, och göra det för att leva, även med lite eller inga pengar. Ljud fantastiskt Det är, och det finns så många alternativ som finns tillgängliga för personer som vill ha tid att lära sig. New Era of Trading Förändringar i teknik och ökande volymer på börserna har medfört ett antal väldigt låga hinder för handel inom handeln. I vissa fall krävs inget personligt kapital, och i andra fall krävs en liten del av kapitalet för att komma igång för att verifiera ditt engagemang för handel. Med marknader som är så länkade, öppnar den alltid handelstid någonstans på klotet, och många av dessa marknader kan nås relativt enkelt. Det betyder att även personer som har heltidsjobb eller barn hemma kan handla - det handlar bara om att hitta rätt marknad och möjlighet. Det här är inte att säga att handel är en enkel affär - det kan vara väldigt svårt att stanna kvar på lång sikt. När vi tittar på några olika handelsalternativ som finns tillgängliga på today039s marknad ser du att du kan komma in på marknaden, men din slutliga framgång beror på dig. Vi kommer att titta på dessa alternativ djupt för att se vad de erbjuder karriärvis, eller om de helt enkelt kan användas för att generera extra inkomster. Alternativen Tillgängliga personer tycker ofta att heltidshandlare bara arbetar för investeringsbanker. med avancerade grader och en hög stamtavla. Lika lika vanligt är tanken att, för att handla för en039s själv, behövs stora mängder kapital och förbruknings tid. Det är förmodligen sant att man kommer in i en investeringsbank eller på en större institutionell handelshöjd. du måste ha kontakter eller en framstående pedagogisk bakgrund som skiljer dig åt. Därför kommer detta alternativ inte att fokuseras på. I den här artikeln kommer vi att fokusera på hur den genomsnittliga personen, med omfattande eller väldigt liten handelserfarenhet, kan komma in i handelns arena och skapa välstånd. Det första alternativet, och sannolikt det enklaste eftersom det är så flexibelt och kan formas runt en persons039s nuvarande liv, handlar hemifrån. Dagshandelsköp från hemmet är dock också en av de mest kapitalintensiva arenorna. Detta beror på att minimikrav på egenkapital för en näringsidkare som är utsetts som mönsterdagsförare är 25 000, och det här beloppet måste bibehållas hela tiden. Om handelsföretagets konto faller under detta minimum, kommer han eller hon inte att tillåtas att handla till dess att minsta kapitalnivå återställs antingen genom att deponera kontanter eller värdepapper. Därför måste potentiella näringsidkare vara medvetna om de övriga marknaderna som kräver mindre kapital och har lägre hinder för tillträde. Valutamarknaden (valutor) eller valutamarknaden erbjuder ett sådant alternativ. Konton kan öppnas för så lite som 100, och med hävstångseffekt kan en stor del av kapitalet styras med denna lilla summa pengar. Denna marknad är öppen 24 timmar om dygnet under veckan och ger därigenom ett alternativ till dem som inte kan handla under regelbundna öppettider. Kontraktet för skillnad (CFD) har också expanderat. En CFD är ett elektroniskt avtal mellan två parter som inte innebär något ägande av den underliggande tillgången. Detta medger att vinster kan fångas för en bråkdel av kostnaden för att ta ägande av tillgången. Som med valutamarknaden. CFD-marknaden ger stor hävstångseffekt, vilket betyder att mindre mängder kapital behövs för att komma in på marknaden. Börsen kan också handlas med en CFD. Medan beståndet aldrig ägs tillåter kontraktet att vinstförluster ska skördas från att spekulera på de underliggande aktierna eller indexen genom att spegla dess rörelse. Hög hävstång betyder högre risk. men om en näringsidkare inte har en stor del av kapitalet, kan denna marknad fortfarande ingå med mycket låga hinder. Att utbilda sig på de risker som är inblandade och bygga en stark handelsplan är absolut måste innan man deltar i någon handelsaktivitet, men när man blir mycket utnyttjad blir det ännu viktigare. Proprietära handelsföretag Proprietära handelsföretag har blivit mycket attraktiva med sina träningsprogram och lågavgiftstrukturer. Om idén om att handla hemifrån inte vädjar till dig, kan du arbeta på ett handelsgolv kanske. Under detta system är näringsidkaren försedd med fast kapital (eller hyrdat kapital) för handel och risken drivs delvis av företaget. Medan personliga disciplin fortfarande är mycket krävande, tar handel för ett företag en del av vikten av en trader039s axlar. Att arbeta för ett företag kan också kräva att arbeta på ett kontor på en öppen marknad, även om vissa företag tillåter att handlare kan handla på distans (hemifrån). Förmånerna att arbeta med ett handelsföretag kan innefatta gratis träning, omgiven av andra framgångsrika näringsidkare, ständiga handelsideer, kraftigt reducerade avgifter och provisioner, tillgång till kapital och resultatövervakning. Många proprietära handelsföretag kommer att acceptera människor som har visat initiativ i sina bakgrunder och har viss utbildning på sitt tidigare område. Detta beror på att företaget kan övervaka risken för en näringsidkare och de som inte visar löften kan släppas med mycket liten total förlust för företaget. Betalning i ett företag är baserat på prestation, och är normalt en procentuell utbetalning av ditt nettoresultat efter avgifter. Vissa licensieringar kan krävas, men det är inte alltid fallet beroende på företagets struktur. Genomgången av serie 7-examen innebär att det finns fler företag med vilka du är tillgänglig för handel. Varje företag fungerar lite annorlunda, så hitta en som passar dina behov, personlighet och omständigheter. Vissa kräver att du använder något av ditt eget kapital. Om du söker en lista över proprietära handelsföretag, kommer du att kunna se vad som är tillgängligt för dig. Bottom Line Efter att den handelsmetod som passar dig bäst har bestämts är nästa steg avgörande. Om handel från hemma är huvudintresset måste du bestämma vilka marknader du ska handla utifrån din kapital och dina intressen. Du måste då göra en omfattande handelsplan. vilket också är en affärsplan (handel är nu din verksamhet) och bestämmer hur du ska fungera som näringsidkare. Därifrån utforska olika online-mäklare och jämför vad de erbjuder. Sök efter en mentor eller någon som hjälper dig. Då är det dags att börja handla. Testa dina färdigheter med handelsutmaningar Sätt dina handelsförmåga på provet med vår fria lager Simulator. Den perfekta plattformen för att få dina ekonomiska fötter att blöta Skicka handel i en virtuell miljö innan du börjar riskera din egen kapital. Klicka här för att registrera dig idag och börja interagera med andra handlare med olika bakgrund och erfarenheter och lära dig metoderna bakom sina affärer för att bli en bättre investerare. 708 Visningar Middot Inte för ReproductionThread: Är någon som gör en bra levande Off Full Time Forex Trading Är någon som gör en bra levande Off Full Time Forex Trading Jag vill bara höra att det kan göras. Allt jag ser ut som postat på nätet (och jag har kontrollerat sluta några forum) är att människor handlar med mikrokonton i hopp om att slå det stort eller bara enbart spekulation om att leva om sådan och sådan vinst från ett demokonto kan upprepas med en riktiga pengar konto. Finns det någon där ute som faktiskt gör ett gott levande handelsexempel FOREX Heltid Min definition av ett gott liv är att tjäna pengar genom att handla FOREX på minst lika mycket som vad den genomsnittliga professionella gör efter arbetsår i sin karriär. I USA skulle det vara 75k-100k per år. Jag föreställer mig att det skulle ta minst 100k om året att vara en heltidsdagspraktiker och kunna göra en anständig lön, förutsatt att 10 per månad är rimligt och hållbart under långa perioder. Senast redigerad av InfinityComplex 09-14-2013 kl. 05:20. FX-Men Honorary Member Anslutningsdatum Sep 2010 Plats Cheshire, UK Inlägg 2.024 Id säger du frågar det här lite för snart för att jag ska ge dig det här beviset Jag arbetar med det här exakta konceptet, men som vi talar här är en preliminär uppsättning som illa använda. gtgtgt BFX Equity Management Jag är på väg att resa och jobba med min vän, ett tillfälle som jag bara inte kunde gå över för att se världen innan jag slog ner handel heltid igen. Tyvärr är den inte redo att gå direkt redan

No comments:

Post a Comment