Friday 18 August 2017

30 Min Forex Trading Strategi


Avancerat system 16 (30 min ATR-brytning) Inskickad av Edward Revy den 25 oktober 2010 - 15:09. Tidsram: 30 min Valutapar: någon. Indikatorer: ATR 14 EMA 14 satt på ATR 14. i-FractalsEx: period 3, max barer (500 eller något annat nummer - det spelar ingen roll här). Hämta: i-FractalsEx. ex4 Steg för att ställa in EMA14 över ATR 14 korrekt: a. sätt ATR på diagrammen som vanligt. b. från Navigator-fönstret (till vänster) Dra Flytta Genomsnitt på ATR och i inställningarna se till att: - Period: 14 - MA-metod: Exponentiell - Applicera på: Tidigare indikatorer Data Idén: Att handla när marknaden förbereder att accelerera. Detta händer i en särskild cykel där långsamma förhållanden vid slutet av dagen (slutet på New York-sessionen, genom den asiatiska sessionen) ändras med en ny morgonperiod (strax efter 00:00 EST). ATR hjälper oss att förutse och förbereda oss för det exakta ögonblicket där marknaden håller på att accelerera, samtidigt som vi fokuserar på att förbereda ett breakout-område för att fånga dragningen. När ATR läser över 14 EMA - marknaden är aktiv - det är där vi vill vara handel. När ATR ligger under 14 EMA - det finns inte mycket aktivitet pågår - det är där vi inte behöver handel. Använd Fractals för att ställa in ett breakoutintervall. Ställ in en väntande ordning över och under intervallet när ATR närmade sig 14 EMA nedanifrån och är på väg att korsa (ungefärlig tidpunkt här). Förberedelser för den första handeln: - Hitta den senaste händelsen där ATR gick under 14 EMA. - Använd färgade fraktaler från iForexEx-indikatorn för att skapa ett breakoutområde. Använd endast de färgade fraktaler som faller under perioden där ATR är under 14 EMA. - Om det finns flera samma färgfractaler som hittats, använd de mest avlägsna - de som kommer att skapa ett större utbud. - När ATR närmar sig 14 EMA underifrån och är på väg att korsa (det är alltid en ungefärlig tidpunkt, snarare en förväntan, men du kommer lära dig att identifiera den snabbt efter några dagar), ställa in pågående order över och under intervallet. En av dem kommer att utlösas vid breakout. - SL - motsatt sida av intervallet. - min TP mål bredden på intervallet, därefter kan du: a. behålla en position så länge som ATR stiger och dess över 14 EMA. b. stäng när ATR går under 14 EMA. c. Om du tog en del TP eller har en andra order på plats, kan du hålla dem igång resten av dagen, även när ATR går under 14 EMA tills ATR faller till 0.0014, efter det att ett stopp stoppas och låt det stängas med en sluta. Det är strategin. Hoppas du gillar det. Här är min strategi. På en GBPUSD och EURUSD M30 tidsram: 8 EMA applicerad på Open 5 EMA applicerat på Close Fibonnaci svänger för att visa motståndet och stöden. Signal Linjeperiod av 45 2MA Crossover-signalindikator (för att varna när en överkorsning har hänt) RSI 14 Stochastics (10,3,3) MACD (5,15,9) Long Entry: Ange omedelbart när MACD, Stochastics, RSI-showen en lång position och 5MA har korsat över 8MA nedanifrån. Placera stoppförlusten några punkter under det senaste låget med en vinst på 70 pips och ett bakre stopp på 30 pips. Kort inträde: Ange omedelbart när MACD, Stochastics, RSI visar en kort position och 5MA har passerat över 8MA ovanifrån. Placera stoppförlusten några punkter ovanför den senaste höga med en vinst på 50 pips och ett bakre stopp på 30 pips. Denna strategi verkar fungera bäst på en horisontell marknad. Ibland måste man arbeta med motståndet och stödpunkterna för att bestämma rätt vinstnivå, eftersom det inte alltid är 50 pips. Denna strategi fungerar också bra med H1-tidsramen. Jag tycker personligen om H1 eftersom ljusstickmönstret flyttas uppenbart och ibland kan man se inmatnings - och utgångspunkter före varningen (vilket är EMA-korset). Över och under har ett diagram för din studie visats för att du kan få bättre förstå denna strategi. Om du lämnade klickar du på musen i diagrammet, du får alternativen högst upp på den menyn som säger bildvisning. Om du klickar på visa bild kommer det att ge dig en större, bättre bild av diagrammet. Ha en fantastisk trading vecka Tack MarketClub BONUS, 2 GRATIS MÅNADER Klicka härFörhandlingsvideoarna nedan beskriver Slingshot 30 Min tradingstrategin. Det är 100 mekaniska och föredragna valutapar att handla är EURUSD, GBPUSD, USDCHF och USDJPY SlingShots strategiska nyckelord: Valutapar: EURUSD, GBPUSD, USDCHF och USDJPY Tidsram: 30 Min Diagramtyp: Diagram Diagram Hanteringstid: 7:00 GMT till 20: 00GMT Undvik att handla: Lönedagar för icke-lantbruk fram till 30 minuter efter det att rapporten har utfärdats. Högst 3 av handelskapitalet per handel tas Stoppförlust: Hög eller Låg inmatningsfält Mål: Nära inmatningsfältet Nästa video visar valutahandelsstrategi exempel på GBP, JPY och EUR. Du kan också gilla: Dina uppgifter är strikt skyddade, säkra och aldrig säljs eller delas. Vi hatar spam så mycket som du gör. Mer information om vår integritetspolicy. Gratis Forex Strategies Systems En samling av valutasystem, indikatorer och strategier inkluderar Forex Analyzer PRO. 100 Gratis Ladda ner. Gratis binära alternativ Strategies Systems Revealed Lär dig och ladda ner gratis binära alternativ strategier och handelssystem Ladda ner Forex Analyzer PRO gratis Ladda ner ett av de bästa gratis FX-system för lönsam Forex Trading Alla artiklar, system, strategier, recensioner, betyg, nyheter, forskning, analyser , priser eller annan information som finns på denna webbplats, av Aboutcurrency, dess samarbetspartners eller bidragsgivare, tillhandahålls som allmän marknadskommentar och utgör inte investeringsrådgivning. Omgående valuta accepterar inte ansvar för förlust eller skada, inklusive men utan begränsning till, eventuella förluster av vinst, som kan uppstå direkt eller indirekt från användning av eller beroende av sådan information. Upphovsrätt kopia 2017 Omräkning. Alla rättigheter förbehållna. Riskinformation: Trading forex på margin har en hög risknivå, och kanske inte är lämplig för alla investerare. Den höga hävstångseffekten kan fungera mot dig såväl som för dig. Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du noga överväga dina investeringsmål, nivå av erfarenhet och risk aptit. Möjligheten finns att du kan bibehålla en förlust av vissa eller alla dina initiala investeringar och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du bör vara medveten om alla risker som är förknippade med valutahandel och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker. Ämne: Enkel 30 Min System Enkel 30 Min System Jag har lärt mig en hel del från Babypips, sedan jag började handlar om ett och ett halvt år sedan. Jag insåg just nu vid kvarteret över midnatt att jag inte hade bidragit med ett enda system eller en utbildningspost. Låt mig presentera mig själv: Jag heter Martin Dudaniec, jag är en näringsidkare från Polen. Jag är en teknisk teknisk dotter, och jag handlar dagliga ljus. Jag är väldigt nöjd med mina framsteg och framgång hittills i Forex, så alla dina nybörjare håller dina chin upp och hänger in där. Ive slog två live trading konton och otaliga demokonton, men jag har äntligen hittat en formel för personlig framgång. Jag kommer inte att lägga in det system som jag använder för att komma in i dagens ljushandel för nu eftersom det är ganska komplicerat med flera nivåer av poster, utgångar och skulle ta mig som, 4 timmar att skriva här. Detta är ett extremt enkelt system som jag har funnit användbart att experimentera med intradagshandel. Jag lagade detta på kort varsel bara leker med siffror och det verkar fungera bra. Jag handlar inte om detta liv än så länge, men jag planerar att förfina det till högre standarder och början dagshandel. Jag är öppen för eventuella förslag som du kan ha upprättat: 30 minuters ljuskartor (GBP USD. EURUSD) EMA 5 Tillämpad på Stäng (röd) EMA 10 Tillämpad för Öppna (aqua) MACD Inställning 8, 20, 9 RSI 14 Lång: 1 . MACD Korsar negativ till positiv, RSI över 50 2. MACD är positiv, 5 EMA återkryssar 10 EMA i positiv riktning Kort: 1. MACD Korsar positiv till negativ, RSI under 50 2. MACD är negativ, 5 EMA återkorsningar 10 EMA i negativ riktning Exit Regler: 1. För Inlägg 1. Avsluta när EMA: erna korsar varandra i motsatt riktning 2. För Inlägg 2 finns det en vinstintagnivå på 25 pips. Money Management: 1. För inlägg 1, SL 30 pips. Manuell stoppning av 30 pips rekommenderas. Detta kommer att skapa fler jämnare affärer men du kommer att förlora mindre pengar och är det säkrare sättet att handla. För poster är quot2quot vinsttagande 25 pips. 2. Riskera inte mer än 5 av konto varje handel. Har testats på GBP USD och EUR USD Det är väldigt sent så jag är ledsen om det ser lite ut eller låter lite rå. Om du har några frågor vänligen kontakta mig på martindudaniechotmail eller lägg till mig på skype: firefinancial Hälsningar, Martin Dudaniec Senast redigerad av phreakNIK 04-26-2008 kl. 01:28. Anmälningsdatum Okt 2007 Placering vancouver Inlägg 80 tack för ditt system. väldigt lätt att använda, fungerar det på längre tid, t. ex. vid 4 h eller dagligen. Överlägsen Mästarens bidragsgivare och medlem Anmälningsdatum Maj 2007 Plats USA: s centrala tidszon Inlägg 940 Många tack Martin, jag ska ställa in en demo acct och prova den. Jag har kommit till slutsatsen att för EURUSD-förstärkningen är USDUSD den bästa (för mig betyder det säkraste).

No comments:

Post a Comment