Tuesday 24 October 2017

60 Sekunders Binär Alternativ Handel Strategi 2014 Wnba


Binary Tribune grundades 2013 och syftar till att ge sina läsare noggrann och faktisk finansiell nyhetsdekning. Vår hemsida är inriktad på stora segment på finansmarknadslagret, valutor och råvaror och en interaktiv fördjupad förklaring av viktiga ekonomiska händelser och indikatorer. Finansiell riskupplysning BinaryTribune hålls inte ansvarig för förlust av pengar eller skada som orsakas av att förlita sig på informationen på denna webbplats. Handelsexport, lager och råvaror på margin ger hög risk och kan inte vara lämpliga för alla investerare. Innan du bestämmer dig för handel med utländsk valuta bör du noggrant överväga dina investeringsmål, nivå av erfarenhet och riskappetit. Cookiespolicy Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen och att känna dig bättre. Genom att besöka vår webbplats med din webbläsare för att tillåta cookies godkänner du vår användning av cookies enligt beskrivningen i vår integritetspolicy. kopiera Copyright 2017 mdash Binär Tribune. Alla rättigheter reserverade mest pålitliga 60 sekunder strategi onsdag 7 maj, 2014 av tim Lanoue Jag har sett mycket intresse för de ursprungliga binära alternativen 60 sekunder strategi så jag känner behovet av att fortsätta mata dig mer kortfristiga handelsstrategier. Som du kan gissa från titeln kommer det att bli en 60-sekunders handelsstrategi och det är en jag just nyligen kom fram till. Jag har testat det på senare tid och hittills av 750 affärer har jag haft 77 in-the-money, vilket är ganska bra. Nedan diskuterar jag allt du behöver för att kunna använda den här strategin själv. Vad som gör den här strategin utmärkt för nybörjare är allt du behöver är en indikator, du behöver inte ha en massa indikatorer som potentiellt kan skjuta upp kartlösningen. Den enda indikatorn som vi behöver är MACD-indikatorn (glidande medelkonvergensdivergens). Huvudfunktionen för MACD-indikatorn är att mäta momentet som hör samman med trenderna. På bilden nedan kan du se hur vi bara placerar affärer när vi har kortsiktiga trender som utvecklat fart. Så här applicerar du 60-sekundersstrategin Signaliseringsprocessen med denna strategi är väldigt enkel och kräver bara två steg. Det första steget skulle vara att vi behöver vår blå MACD-linje för att röra eller passera genom vår vita MACD-linje, det här är signalprocessen. För att bekräfta detta kontrollerar vi att det finns ett ljus som korrelerar med den blå linjens riktning. Så om vår blå MACD-linje passerar vår vita MACD-linje uppåt placerar vi en CALL-handel om vi har ett hausstarkt ljus ovanför det och vice versa för PUT-branscher. Rekommenderade tidsramar, Expiry Times amp Trading Timer När du tittar på tillgången gillar jag att ha den på en minuts tidsram eftersom det här är en binär alternativ 60 sekunders strategi. Rekommenderade utgångstider när du använder den här strategin skulle vara 30, 60 och 120 sekunder, det fungerar bra alla dessa utgångstider. Dessutom handlar jag när jag använder denna handelsstrategi under New York-handelstiderna. Så här ändrar du inställningar på indikatorer på friläggningsdiagram För att ändra inställningarna för denna indikator till de inställningar som jag har på mitt diagram måste du först lägga till indikatorn som kan hittas genom att lägga till indikator. När du klickar på det, bläddra ner tills du ser MACD och klicka på den. För att ändra inställningarna nu går du till det exponentiella glidande medlet och vänster klickar på det, välj redigera och ändra det till en period på 3. Nu går och vänster klickar på MACD i rutan och klickar på redigera. Ändra nu kort till 9 och längst till 20 och du är helt uppsatt. Ändra indikatorinställningar är relativt enkla och kommer att vara något du ofta gör så det skulle inte vara en dålig idé att använda sig av att ändra dessa inställningar och anpassa dessa strategier så att de är perfekta för dig. Som alltid handlare, om du har några frågor eller kommentarer, vänligen lämna dem under 27 tankar på ldquoMost Pålitliga 60 sekunder Strategyrdquo HI Tim, tidigare upp den här listan sa du 82208221trading 60 sekunder och använder denna handelsstrategi Jag väntar vanligtvis inte på stearinljus för att stänga för att när det gäller handel med korta utgångstider sker allting så snabbt.82218221 Vid vilken tidpunkt går du in i en 60sec-handel. Många tack Försökte handla detta på valutaparalternativen USDJPY fredag ​​från 3-4 p. m. Östra. Det fungerade bra mitt första försök ut ur lådan. Vann 4 av 6 affärer. Kommer prova denna måndag under morgonsessionen, 9-12 a. m. NY tid. Älska indikatorn i MT4. It8217 är väldigt lätt att se när de små staplarna pekar över eller under det långsamma rörliga medlet. Hej Antonioni, I MT4, gå till Navigator-fönstret och klicka på MACD under indikatorer. Den grå anpassade indikatorrutan öppnas. Klicka på fliken Inmatningar. Markera rutan bredvid Fast EMA Period och ändra den till 9. Markera sedan rutan bredvid långsam EMA-period och ändra den till 20. Markera sedan rutan bredvid Signal SMA Period och ändra den till 3. Fast EMA uppträder som staplar istället för en linje men när de små staplarna sitter ovanför långsamma EMA-linjer är det en hausseignal och när långsamma EMA-linjen passerar över de små staplarna är det en baisseignal samma som de två linjerna i de fria lagerdiagrammen . Hoppas det här hjälper. Detta är en mycket hjälpsam indikator. Jag tror att det kanske kan hjälpa till med nybörjaren 10 minuters strategi. Kommer prova det imorgon. Tack för att du skickade in den här artikeln. Tim Lanoue säger: När du lägger till MACD-indikatorn läggs exponentiella rörliga medelvärdet automatiskt till vår kartläggningslösning. På det sättet behöver du inte oroa dig för att gå tillbaka och redigera någonting. För att ändra de korta och långa perioderna i MACD-indikatorn, vänster klicka på indikatorens namn, när du väl väljer Redigera. Du borde se två lådor i mitten som säger kort och lång tillsammans med några andra saker. Ändra perioderna kort och lång till 9 och 20 och du kommer att vara redo att gå Om du har några fler frågor, var god och skicka en annan kommentar eller skicka ett mail till mig på: lanouet92gmail Tack för din tid och jag hoppas detta hjälper dig ut Richard Thompson säger: Jag har försökt att räkna ut hur du ställer in den korta till 9 och den långa till 20 på vad som helst är det exponentiella glidande medlet är den blåa eller den vita. Jag kan inte hitta någon sak som säger exponentiell glidande medelvärde någon där på gratis lager diagram. Jag är en newbe. Jag var fin fram till linjen (Nu går och vänster klickar på MACD i rutan och klickar på redigera. Ändra nu kort till 9 och längst till 20 och du är helt inställd). Jag har ont i huvudet och försöker räkna ut det här. Jag är ledsen men det förvirrade mig. Emily Jones säger: Jag har en fråga till Michael I8217ve sett massor av rekommendationer på många webbplatser angående din bilhandlare. Jag är redo att börja handla med dig Det är också sant att om jag registrerar mig hos din bilhandlare kommer jag också att få dina manuella signaler gratis. Kan du också erbjuda 60 sekunder signaler Tack så mycket jag är redo att registrera dig så fort du svarar Hej Emily, Tack för att du släppte dig. Min Auto Trader får mycket bra feedback och du kan också gå med i mina manuella signaler gruppfria. Jag don8217t levererar 60 sekunder signaler, it8217s utmanande, särskilt med automatisk handel. Du kan registrera dig via MikesAutoTrader och så snart du avslutar registreringen kan du maila mig på tradingbinaryonlinegmail och jag lägger dig också till min Manual Signals Group utan ytterligare mäklare registrering eller någon form av gratis, it8217s helt gratis. För att gå med i min bilhandlare behöver jag donation till någon välgörenhetsorganisation du bestämmer, men it8217s är inte längre obligatorisk. Du kan gå gratis med en av de synkroniserade mäklare. Jag kan också maila dig en snabbguide om hur du registrerar och handlar med min AT om du är inblandad. Tack för kommentaren och skål till ett framgångsrikt nytt år Mike Tim Lanoue säger: Stora frågor killar Boyd: Om du vill ha en form av en bekräftelse så kan du vänta på att ljuset stängs men när jag handlar 60 sekunder och använder det här handelsstrategi Jag väntar vanligtvis inte på stearinljuset för att stänga eftersom när det gäller handel på kort sikt går allting så snabbt. Nick: Vi använder ett exponentiellt glidande medelvärde som är inställd på en tidsperiod på 3. Lycka till handelskamrater och ha en bra semesterSimple men effektiv 60 andra binär optionsstrategi En enkel men effektiv 60-sekundär binär options tradingstrategi i det förflutna Vi har ofta hänvisat till handel med våra 60 andra optionsavtal i uppsättningar av tre, som vi refererar till som 8220series8221. Vi har funnit att detta är en enkel men effektiv 60 sekunders binär optionsstrategi som kan hjälpa dig att bli en mer lönsam och framgångsrik näringsidkare av dessa kontrakt. Enligt vår erfarenhet har detta visat sig vara det bästa sättet att handla 60 andra binära alternativ. Första saker först men. Detta koncept ska vara en del av din övergripande 60-sekundiga binära alternativ handelsstrategi. Det ska inte uteslutande användas av sig själv, och i stället bör införlivas i alla dina 60 sekunders affärer och större, övergripande handelsstrategi. Det blir mycket mer effektivt när det används som en del av en bredare strategi. Genom att använda denna mycket enkla och lätta att genomföra strategi kommer du nästan säkert att bli en mer lönsam 60-sekunders alternativhandlare. Hur man handlar 60 andra binära alternativ är förmodligen en av de oftast ställda frågorna som vi får, så det var dags att skriva ner det här skriftligt. Detta är en effektiv 60 sekunders optionsstrategi 8212 trots sin enkelhet 8212 eftersom genom att handla dessa kontrakt i uppsättningar av tre, inköpta ungefär 10-20 sekunder från varandra, kommer du att 8220dampen down8221 den iboende volatil och oförutsägbara karaktären hos sådana korta avtal. Det fungerar som en medelmekanism som dämpar något av det slumpmässiga 8220noise8221 som kan ha så stor effekt på 60-sekunders kontrakt. Visserligen inget revolutionerande här. Ändå är det effektivt och vi rekommenderar definitivt dess användning som en del av din övergripande 60 sekunders binära alternativstrategi. Vår enkla, men ändå effektiva 60-sekundära binära optionsstrategi för handel bör användas som en del av din övergripande handelsstrategi för 60 sekunder. Varje 8220series8221 handel kommer att bestå av tre (3) identiska kontrakt, köpte 10-25 sekunder ifrån varandra. Varje kontrakt i serien bör köpas för samma belopp. Volatilitet bestämmer dina inköpsintervaller. När volatiliteten stiger, bör också ditt avstånd mellanrum. Standardavståndet är 10 sekunder och ska användas i större delen av tiden. När volatiliteten är särskilt hög (för din valda tillgång, inte över hela linjen) bör du förlänga dina intervaller till mellan 15-25 sekunder. Dina intervaller bör aldrig överstiga 30 sekunder, eftersom detta kommer att göra det möjligt för ditt 1: a kontrakt att upphöra innan din 3: e köps till och med. Det exakta avståndet är inte kritiskt så länge som ovanstående riktlinjer följs strikt. När du övar med denna metod får du en känsla för avståndet under olika marknadsförhållanden och blir bättre på det. Det som vi har sagt några gånger nu, enkelt men effektivt. Förvånansvärt effektiv. Det är förstås ingen magisk kula och kommer inte i sig att göra dig rik handel med 60 sekunders alternativ. Men vi har använt den här metoden som en del av vår egen 60-sekunders optionsstrategi för över ett år nu (dock inte 100 av tiden) och har inga planer på att sluta använda det när som helst snart. Det har mätbart förbättrat vår lönsamhet i denna kontraktstyp och vi är övertygade om att det kan göra detsamma för dig. Ge det ett försök att se själv. Vi tror att du är glad att du gjorde. De är nu många mäklare som erbjuder 60-sekundära, 8220Turbo8221 och 8221 binära alternativkontrakt för Short Term8221. Vi har dock sammanställt en kort liten lista över VÅRA val för 2016 för de bästa binära alternativmäklare som erbjuder 60-sekunders binär optionshandel. Inklusive 8220Turbo8221, 8220Hyper8221, etc. Typ av kontrakt Och som alltid önskar vi dig lycka till i alla dina handelsaktiviteter. Publicerad av BinaryBoss Jason - AKA BinaryBoss - är examen av WSU med ekonomi i ekonomi med fokus på finansmarknaderna . År 2009 lämnade Jason sitt jobb med Microsoft i sitt hemland Washington i syfte att driva ett självständigt liv. Visa alla inlägg av BinaryBoss Kan du snälla dela din strategi, som kan hjälpa till i min handel. Skicka mig din strategi till ganga44gmail som skulle vara en bra hjälp. (Jag redigerade din kommentar för att utesluta e-postadressen. Att sätta det där alla bots och olika e-postspammare lätt kan få det är en dålig idé. Och jag behöver inte det publiceras offentligt eftersom det visar det Admin privat i alla fall.) 60-sekunders binär alternativ är bra sätt att tjäna pengar på att spekulera, och på så kort tid, eftersom du kan få avkastning på 70-80 på 30-120 sekunder. För mina första 2 veckors handel bara med de 60 sekundära binära alternativen gjorde jag drygt 2.200 i vinst. Inte för lurvig I8217d säger att jag har min egen metod till min galenskap som jag använder och jag ser att du rekommenderar att du använder din strategi inte som en 8220stand alone8221-strategi utan att använda den med min egen strategi. It8217s intressant men jag kan se hur den här enkla idén skulle kunna förbättra min redan bra bra siffror. Jag ska ändå ge det ett skott. Tack. Tja, innan jag slutar jobbet för att försöka göra en blygsam men mindre stressig inkomst genom att bygga blogswebsites som är dedikerade till ämnen som I8217m är kunniga inom, såsom finans, investeringar och rena spekulationer (binära alternativhandel handlar mestadels men inte alltid fast i ren spekulationskategori) 8212 Jag var faktiskt en Commodities-analytiker för Boeing, i mitt hemland Washington. It8217s häpnadsväckande hur mycket deras bottenlinje beror på saker som det aktuella priset på palladium eller projicera priset på stål i 6 månader i förväg så att de kan köpa optionsavtal baserat på mina uppskattningar. Så det är egentligen ditt svar, min vän, jag känner till marknaderna som jag spekulerar i ganska bra, och medan mycket kortvariga rörelser som 60 sekunders alternativ är nära omöjliga att exakt förutsäga över en så kort tidsram, kan det gå över en lite längre tidsram8230 och använd sedan min 8220averaging8221-strategi (vilket är allt det egentligen är) för att jämna ut några av de kortfristiga stötarna så att min analys 8212 om korrekt 8212 faktiskt har en anständig chans att komma igenom det brus som finns på så kort tid ramar. Som jag säger i artikeln är detta inte menat som en 8220stand alone8221-strategi. Men snarare en strategi som bör användas som en del av din egen 8220bigger picture8221-strategi, något som jag använder det som beskrivits ovan i min handelsvaruhandel (som jag hoppas grundligt redigera när jag har tid att förbättra och klargöra det väsentligt, har blivit en mycket läsare artikel än vad jag förväntade mig när jag skrev den och det förtjänar mer uppmärksamhet nu med den trafik det blir). Det låter mig som om du är någon som har mer hjärnceller än fingrar, vilket är mindre vanligt än man skulle hoppas, så jag tror det med lite mer läsning, övning, läsning, övning etc8230.som du så småningom kommer att göra bra för själv. Jag kommer dock, i det här slutet, bara om du ens har läst det här långt, ge dig det relevanta tipset jag kan angående din fråga. Det korta och fruktansvärt ofullständiga svaret skulle vara: Trend. Att välja tidsramen för att kontrollera tendensen mot kan vara den knepiga delen men det är något som kommer ganska snabbt med träning. Jag brukar använda 2 och 4 timmars ramar för att kontrollera om de är i konflikt. Om de gör det för att kontrollera en annan tillgång. Men om trenderna matchar (dvs nedtrenden konsekvent över den tiden eller, naturligtvis, motsatt, uppträder över den tiden. Med väldigt mycket kortfristiga satsningar så här är trenden verkligen din vän. Försöker slåss mot trenden i en 30, 60 eller 120 andra tidsperioden rekommenderas inte allvarligt (men om du tittar igenom alla mina handelstidskrifter finner du att jag gör det mot mina egna råd vid några sällsynta tillfällen). Det här meddelandet hade gått tillräckligt länge För att vara ett helt inlägg på egen hand tycker jag att vi hade bäst tecken på och gå till jobbet. Hälsningar mannen, Jason Doug McGhee säger: Det fungerade av och på för mig .. men jag har en fråga8230.how vet du vilken riktning att välja för serien82308230i. e. sätter eller ringer jag egentligen skulle älska att göra det. Det här inlägget har oväntat blivit av våra mest besökta och läste postspages och jag har velat göra några förbättringar för att det skulle värda sådan uppmärksamhet. Men, tyvärr, I8217m en enmansman visa här och jag kan bara göra en t hing åt gången. Och tyvärr är det inte bara i korten just nu, det är nära toppen av min lista när jag får en chans att komma tillbaka till optimering av det populära inlägget och till och med lägga till en bra videohandledning för att bättre illustrera vad det handlar om. min hemsida och postspages, för att inte tala om att regelbundet publicera nytt innehåll. Men vi återhämtar bara från en google straff tht torkade oss av kartan för ett tag tack vare en svart hatt attack på oss som infogade skadlig kod i våra sidor och snubblade google8217s skydd av skadlig kod direkt från det stora G8217s indexet. Problemet fixat nu men jag har fortfarande en överväldigande mängd arbete att göra för att återfå den förlorade trafiken och förlorade förtroende som inträffade från den attacken. Och det måste tyvärr vara vår högsta prioritet tills det är 100 rättat. Tack för din kontakt och ditt intresse för att förbättra vårt innehåll, vi ÄLSKAR läsarens feedback och förslag. I8217m bara ledsen att vi inte kan uppfylla din förfrågan i tid som vi skulle vilja. Lycka till dig i din handel Hälsningar, Jason Kan du göra en video av denna I8217m mycket intresserad. Känn dig fri att meddela mig. VÄNLIGEN GUYS NO SPAMS.

No comments:

Post a Comment