Thursday 12 October 2017

Bäst Forex Trader Intervju Frågor


Intervju med Forex Trader Leslie Stayton Namn: Leslie Stayton Profession: Prof. Forex Trader Plats: Dallas, USA Hur länge har du handlat valutor Jag har handlat valutor 4,5 år nu. Vad är din handelserfarenhet innan jag handlade Forex marknaden? Jag har aldrig handlat någon finansmarknad innan, Forex var min första handelsupplevelse. Handlar du Forex för att leva Ja, det är mitt heltidsjobb i 2 år. Gör du pengar för handel valutor I39m tjäna pengar valutor valutor i ca 2 år innan jag var inte lönsam alls, blåste jag ut två 10.000 konton Vad är din genomsnittliga returnmonth för de senaste 12 månaderna Kan du beskriva din arbetsstation setup 2 193939 platt skärmar Hp xw9400 Workstation Windows XP Hemversion Vilken kartläggningstjänst använder du 39am med FXtrek Intellicharts. (Kostnad 100Month) Vilka är dina favoritvalpar för att handla GBPUSD och EURUSD Vilka är dina favorithandelssessioner Euro och NY-handelssessioner Hur många timmars spenderar du valutahandel Beskriv din bästa handel, vilket valutapar, varför du placerat det och hur mycket vinst gjorde du. Jag kommer aldrig glömma, det var under en NFP-rapport, nyheterna kom ut och EURUSD gick ner 70 pips om några sekunder på mina diagram, mina mäklare citat hade någon form av förseningar och jag kunde skriva in 25 standardpartier 70 pips högre som Det faktiska citatet, efter några sekunder, ändrade min mäklare citat och jag var upp 70 pips. Hur som helst, jag har stängt den handeln för en 185 pip vinst på 15 min och det fick mig 46250. Jag var väldigt glad med det resultatet Vilket var ditt största misstag någonsin Blåser ut mina första 2 konton .. Vad är din nuvarande konto storlek När du handlar en handel, använder du teknisk analys, grundläggande analys eller en kombination av båda I39m med båda, grundläggande När jag handlar nyhetshändelser, diagrammönster (tekniskt) när jag söker efterbrott Vilka tidsramar ser du på 1 min, 5 min, 15 min, 60 min och ett dagligt diagram. För det mesta handlar jag om 5 min-diagrammet. Vilka är dina regler för hantering av pengar när du handlar förex Hur hanterar du risken Min stoppförlust ställs alltid till 20 pips för EURUSD och 30 pips för GBPUSD (ingår i spridningen). Jag kommer aldrig riskera mer än 1,5 av mitt totala eget kapital på 1 singelhandel När handeln3939 fungerar ut inom 20 minuter kommer jag att stänga den. Hur lång tid tenderar du att hålla en handel 5 till 20 minuter Vilka lektioner har du lärt dig som har hjälpt dig att hitta lönsamma affärer och hålla förluster relativt små Var tålmodig och vänta på höga sannolikhetstillfällen, en riktig post är 85 av en vinnande handel. Förbättra aldrig din slutförlust och bli inte alltför girig Vad tycker du som en valutahandelare som nya handlare bör fokusera på? Lär dig hur man handlar (kurser, mentor.), Bli disciplinerad och bestämma vilken typ av handelsstil som passar din personlighet, som kan vara scalping, dag handel, swing trading eller position trading. Lär dig några framgångsrika mönster som ger lönsamma resultat och håller fast vid dem. Glöm inte att ha en bra arbetsdator Personligen skulle jag rekommendera en stationär dator med 2 platta skärmar och inte en liten bärbar dator, jag undrar fortfarande hur människor kan handla med det. Vilka indikatorer har du funnit mest användbara, såsom Slow Stoch, Fibonacci , ADX, RSI, etc. Jag använder inte indikatorer eftersom de flesta av dem ligger bakom. Jag använder grundläggande analys och kartmönster (ser på utbrott). Vad du än har lärt dig om handel med valutamarknaden, vilka förändringar kan du göra i framtiden, jag känner inte behovet av att förändra någonting eftersom jag gör bra pengar förexhandel. Senaste Forex Intervjuer Alexander Smirnov och Georgiy Pavlov är här idag för att svara på dina frågor och berätta om LarsonHolz IT Ltd Alexander Smirnov, chefen för avdelningen för kontroll och revision i LarsonHolz IT Ltd och Georgiy Pavlov, ledande expert på utvecklingsavdelningen, är här idag för att svara på dina frågor och berätta om företagsprofilen. Intervju med chefen för handel på HiWayFX - Alexander Chepurko Alexander Chepurko är handelschef på HiWayFX och ansvarar för att hantera genomförandet och överföringen av kundorder och sitter i riskhanteringskommittén. Han har också en del i att informera och utbilda våra kunder med sin forskning och expertanalys av valutamarknaden. J. P. Morgans Jamie Dimons fick plötsligt en hel massa ägg på hans ansikte. Vi behöver ingen reglering. Vi behöver inte någon Fed kontroll, opined Jamie Dimon, inte för länge sedanhahthis slags påminner mig om öppningslinjerna till Pink Floyds klassiska album, Brick in the Wall. Hitta en Forex Broker Hitta en Binär Alternativ BrokerForex Intervju Frågor Förbered bästa svar på Forex intervju frågor genom jobb intervju typer: Svar Forex intervju frågor om jobb kvalifikationer och färdigheter uppsättningar ärligt. Diskutera eventuella attribut som kan skilja dig från andra arbetskandidater. Visa att du är villig att ta på sig de nödvändiga arbetsfunktionerna. Forex intervju Frågor Forex intervju Svar Forex intervju Tips Forex intervju Misstag Forex intervju frågor (Kommunikation färdigheter) - Vad irriterar dig om andra människor - Vilka stora utmaningar och problem har du mött - Vad är en typisk karriärväg i denna jobbfunktion - Vad har du gjort för att stödja mångfalden i din enhet - Vilken supportutbildning skulle du behöva för att kunna göra det här jobbet Forex intervjufrågor (om styrkor och svagheter) - Vad tror du är dina viktigaste styrkor - Berätta om en tid då du framgångsrikt hanterat en situation - Hur ser du ditt jobb med de övergripande målen - Din största svaghet i skolan eller på jobbet - Tid då du gjorde ett förslag på att förbättra arbetet. Tänk på minst två skäl till att detta jobb är en bra match för dina kunskaper, styrkor, erfarenhet och bakgrund. Bara tala om dina grundläggande värden som du antar på arbetsplatserna. Om du inte vet svaret, var bara frank och berätta för dem. Forex intervju frågor (Video intervju) - Vad skulle du säga är dina starka poäng - Ge mig ett exempel som bäst beskriver dina organisatoriska färdigheter. - Vad var den viktigaste uppgiften du någonsin haft - Vilka problem har du stött på på jobbet - Hur har du förändrats under de senaste fem åren Tänk på exakta exempel du kan använda för att beskriva dina färdigheter. Se till att din ögonkontakt med intervjuarna under intervjun. Var säker på att du hänvisar till något som var bortom din kontroll. Forex intervju frågor (Situationsintervju). - Vilken relevant erfarenhet har du? Du har inte gjort den här typen av jobb tidigare. Hur kommer du att lyckas? Vad tycker du att du kan ta med till den här positionen? Hur tror du att du kan bidra till det här företaget? Vad lockade dig till det här företaget Glöm inte att fråga efter namnen på intervjuare. Och kom ihåg att ge dem ett artigt tack. Svar så uppriktigt som möjligt. Ljug inte som om du upptäckes, det ska vara mycket dåligt. Be en vän eller släkting till dig för att hjälpa dig att öva att svara på Forex intervjufrågor. Forex intervju frågor (beteende intervju). - Hur bestämmer du vad som är högsta prioritet när du planerar din tid? Hur håller du reda på saker du behöver göra? Vad tycker du om och tycker om det jobb vi diskuterar? Berätta om hur du arbetade effektivt under tryck. - Vilka typer av situationer tycker du mest stressande Svaret du ger till denna fråga kan göra eller bryta dina chanser att få jobbet. Vänta bara på att de slutar sina frågor och svara sedan. Var säker på att du hänvisar till något som var bortom din kontroll. Forex intervju frågor (Basic intervju). - Planerar du att fortsätta studierna - Fungerar du bra under press - Har du någonsin haft att hantera motstridiga tidsfrister? Känner du till någon som arbetar med vårt företag? Vad letar du efter när det gäller karriärutveckling Forex intervjufrågor ( Telefonintervju). - Vad har varit din största professionella besvikelse - Vad förväntar du dig av det här företaget i framtiden? Hur bra har din högskolupplevelse förberett dig för det här jobbet? Vill du arbeta i ett litet, medelstort eller stort företag? Vem var din favorit chef och varför Forex intervjufrågor (kompetensbaserad jobbintervju). - Fick du att du utvecklats på ett tillfredsställande sätt i ditt senaste jobb? Vad är dina förväntningar om kampanjer och löneökningar? Vad var dina årliga mål hos din mest aktuella arbetsgivare? Berätta för mig om en svår erfarenhet som du hade jobbat med. - Vad var den mest komplexa uppgiften du har haft Processen tog 2 dagar. Jag intervjuade på Forex Signs i maj 2011. Först gå igenom mitt CV och fråga några frågor om intervjun och fråga sedan några frågor om Varför vill du vara en näringsidkare Varför tror du att du är en bra näringsidkare? Ställ sedan några frågor om valutamarknaden, din förståelse för valutahandeln. Det var inte för svårt, men du måste visa din passion. Forex Tecken 2011-10-03 14:00 PDT Flagga som olämpligt Flagga som olämpligt Forex Signs Response Missa inte på ett jobb du älskar Ladda upp ett CV för att enkelt kunna ansöka om jobb från var som helst. Det är enkelt att sätta upp. Översikt över två människors huvuden Arbeta i HR eller marknadsföring Växa ditt arbetsgivarmärke Översikt över två människors huvuden Arbeta i HR eller marknadsföring Växa ditt arbetsgivarmärke Företagsuppdateringar Företag att utforska Top intervjufrågor Föregående Nästa Markera det här som olämpligt Vill du att vi ska granska något Vänligen beskriv problemet med detta och vi kommer att undersöka det. Flagga denna artikel Avbryt Tack Din feedback har skickats till laget och väl tittat på det. Oops Var ledsen men din feedback gjorde det inte till laget. Din inmatning är värdefull för oss mdash skulle du ha något emot att försöka igen Ill Försök igen Få mig Outta här Ditt svar kommer att tas bort från recensionen ndash det här kan inte ångras. Detta kommer att ersätta den aktuella utvalda intervjuen för den här riktade profilen. Är du säker på att du vill ersätta den Är du säker på att du vill ta bort den här intervjun från att bli presenterad för den här riktade profilen

No comments:

Post a Comment